I’d jump in front of a train for ya

Länge sedan man bloggade lite men kände att det var dags nu.
Inte så mycke nytt som har hänt sen sist,
ja får ta allt mer ansvar på jobbet å det är väll kul antar ja, dock inte lika kul att det inte syns på lönespecen men men.. såg även lite fotboll under tisdagen, det var det värsta jag har sett. Fast det är det ju alltid när skitlaget till barcelona spelar fotboll, om man nu kan kalla det för fotboll..
Samma kväll skulle jag ta bilen hem, visste att jag hade lite bensin i tanken men hade räknat med att jag skulle klara mig hem å ta bilen igen på torsdag (igår) för att väl tanka på hemvägen, men så blev det inte för att ca 1 km hemifrån började tankikonen lysa så då var jag först tvungen å åka hem, föra över pengar på kortet för att sedan åka å tanka, i säng kl 12 å upp kl 06.00.. helt underbart..
Har även börjat smsdejta en tjej om man nu kan göra så:o fast så farligt är det väll inte när man har 5000 fria sms;) (a) hahahhaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0