BAD FEELING

Helt okej dag får jag ändå säga, började med sovmorgon å sen blev det en längre å längresovmorgon tills det var dags att stiga upp, åt frukost, åkte å handla lite då morsan bad mig så snällt. Kom till jobbet och kom fram till att det inte fanns något att göra så det fick bli en ordentlig städdag. Damsög och soppade hela govlet. Duktigt av mig då det är lönevecka;)
Kom hem å sitter nu i mitt rum i skrivande stund och funderar på vilken slags tv samt dator som ska inköpas, är så trött på min nuvarande tv och känner att det är dags för en ny! Vet bara inte vilken :o hoppas verkligen ja kan kolla på några imorn..
Blev nyligen varse om något mindre roligt, så tänkte tröst äta upp det lilla som är kvar av allt gottis ifrån helgen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0