Your smile makes me laugh

Haaaa Men tjena! länge sen jag var här inne å skrev några meningar.. Kände efter allt tjat att det kanske är dags igen då. Det är väll som man säger, den som väntar....
Har hänt en hel del sen jag skrev här sist.
Var faktiskt på bio och såg fast 5, det var ett tag sedan nu men as grym film, inte i början kanske då jag kände att jag bara vill ut ur salongen och åka hem eller något sånt, men filmen blev bara bättre å bättre å riktigt spännande nu när slutet var så öppet att en ny film kommer snart, den tåls å vänta på;)
Sen ett par veckor efter det såg ja baksmällan 2, vilket också var en sjukt bra film, bradley cooper i sitt ässe! Satt å garva från början till slut i princip! Nu lutar det åt att nästa film på bio att se blir antingen Xmen eller pirates of the caribbean,, eller båda två kanske?
Något mer som har hänt?
Har blivit ett par sköna utgångar... utan alkohol för min del,, cola med is har det blivit istället, fyllechaffis och drar in cashen som dem ska! Riktigt nice med vädret nu också, underbart att kunna sitta ute vid uteserveringarna å njuuuuta av "utsikten" ;) Allstar har även öppnat i stan med uteservering sådär kommer man nog spendera en massa timmar under sommarkvällarna;)
Har även varit i Riga över en helg och det var väll okej, fram tills vi besökte riga outlet;) fannn va underbart, mule köptes, vanliga smirnoff ( 700cl) flaskor, gin köptes, och självklart jägermaister;)
och riktigt billigt också;) och kom igenom tullen å allt på väg hem till Sverige å linköping... Underbart;) ( bilder kommer när jag orkar)
Var ute i fredas och märkte att blev allt hesare och hesare, tillslut pratade jag som en liten 5 åring, rösten räckte inte till, kom hem, sov ett par timmar,  å vakna med 40 graders feber vilket betydde sängligg som i sin tur gjorde så jag missade att se balen och senare fest på kvällen.. Jävligt tråkigt..... Jävligt illa tajming!! Men men shit happens,, febern är borta, snuvar inte längre men hostar så fort jag rör mig någonstans, kuuuuuuul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0