Stuck on you

Lite seg på att uppdatera mig kanske, kanske ska ta tag i det här lite mer noga då! eller så låter jag bli??
Men helgen har varit helt okej, sjukt trevlig kväll igår på palatset zagge alltså, vilken kille:P
Söndagen har varit helt okej men lite smålessen, kollade in vad som fanns i datorn och fick se lite gamla texter å dikter å kärleksbrev, blir så jävla sentimental och lessen på samma gång, det känns både här å där. några är bättre än andra men några kan ni väll få ändå tycker ja:) Lite småsorgliga kanske, när dessa skrevs så var jag inte alls på topp ./

 

En dröm är alltid en dröm, inget är någonsin på riktigt

I en dröm kan allt hända

I en dröm kan vi vara kända

En dröm kan handla om olycklig kärlek

En dröm kan handla om en tjej, en kille eller kanske lycka och glädje

En dröm kan göra allting lite bättre

Men samtidigt kan drömmar förvärra precis allting

Drömmar kan ge falska förhoppningar och krossa allt i det verkliga livet

Då står du där, utan dröm och utan hopp

Utan sömn du tänker på tjejen, du tänker dött lopp.............................................



..............................

Jag vill inte känna så här mer

När jag på dig tänker, jag ingen annan ser

Jag trodde att jag hade kommit över dig

Jag hade så fel om mig

en dag så såg jag dig på staden

En annan gång i salen

Jag visste inte vad jag skulle säga

Var för rädd att något skulle hända

Vill aldrig sluta hoppas

Men nu vet jag att det måste stoppas

Inget mer drömmande

Nu återstår bara glömmande

Man har varken tur i kärlek eller spel

Något måste vara helt fel

Men dig kan jag ändå aldrig glömma

Av dig mitt hjärta kan ej tömma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0